SLUIT JE AAN BIJ HET PARTNERPROGRAMMA
VAN WERELDKLASSE

EN GROEI MEE MET ONS ALS TOONAANGEVENDE BPM + CRM-LEVERANCIER

PARTNER WORDEN
 

We creëren

een partner-ecosysteem met als doel om professionals met een passie voor het beheersen van bedrijfsprocessen met elkaar te verbinden.

 

Onze partners helpen

organisaties over de hele wereld om business process excellence te bereiken.

 

Door gebruik te maken van bpm'online

technologieën kunnen we samen met onze zorg en toewijding jouw klant succesvoller maken.

Omdat we een channel-driven bedrijf zijn, zijn wij bij bpm'online volledig gefocust op het bouwen van sterke relaties met onze partners en met hen duurzame inkomsten mogelijk te maken door toegevoegde waarde te leveren met behulp van onze innovatieve CRM + BPM-oplossing.

DOE JE VOORDEEL MET EEN STABIELE TERUGKERENDE OMZET MET DE BPM`ONLINE PARTNERS PROGRAMMA

#1 procesgestuurd CRM

om veranderingsprocessen sneller dan ooit te stroomlijnen.

De schoonheid en de kernwaarde van de bpm'online producten is de flexibiliteit om processen sneller dan ooit aan te passen en af te stemmen binnen een enkel platform voor zowel marketing, verkoop en service. Gebruikers hebben de interface van bpm'online in hun hart gesloten vanwege de look en feel die vrij is van overbodige informatie zodat zij zich alleen bezig hoeven te houden met relevante zaken. Bpm’online bedient duizenden klanten wereldwijd met haar baanbrekende cloudapplicaties.

Maximale steun

voor partners voor en commitment aan het succes van de klant.

Bpm'online biedt een uitgebreid proces en ondersteuning aan haar partners. Wij faciliteren een continue samenwerking tussen partners waardoor onbeperkte mogelijkheden ontstaan met aanvullende en steeds terugkerende omzetmogelijkheden.

Tot 50% van de marge

en levenslange steeds terugkerende commissie voor onze partners

Bpm'online partners verdienen hoge commissies gedurende de gehele levenscyclus van hun dienstverlening aan klanten, die hen een solide basis voor economische groei biedt.

Bpm'online is heeft een brede erkenning van de belangrijkste industrie-analisten en heeft daarvoor meerdere prijzen in de wacht gesleept.

Bpm'online ha sido nombrado Leader in The Forrester Wave™: CRM Suites for Midsize Organizations, 2016. El reconocimiento de líder en esta prestigiosa evaluación CRM, estuvo precedido por la inversión en innovación y continuas mejoras de los productos que proporcione bpm'online para las necesidades globales de las industrias globalmente.

Bpm'online fue reconocido en el Cuadrante Mágico de Gartner 2016 por Sales Force Automation, incluido en el Cudrante Mágico de Gartner 2016 por CRM Lead Management y reconocido por CRM Customer Engagement en el último Cuadrante Mágico de Gartner 2016.

Bpm’online fue nombrado 'Strong Performer' en la evaluación The Forrester Wave™: CRM Suites For Midsize Organizations, Q1 2015. De acuerdo con el informe, bpm'online recibió la puntuación más alta por la oferta actual entre los Strong Performers.

Nucleus Research posicionó consecutivamente a bpm'online en el Leaders Quadrant of the CRM Value Matrix 2H 2016 por su agilidad para crear y modificar procesos sin precedentes.

Ovum, una de las principales empresas mundiales de investigación y consultoría en tecnología, ha nombrado a Bpm'online entre los 10 mejores proveedores de CRM del mundo en la última Ovum CRM Decision Matrix. Bpm'online ha sido reconocido por su enfoque centrado en procesos y su plataforma intuitiva.

CRM Magazine, la publicación líder de la industria, nombró a bpm'online como líder en las categorías de Automatización de la Fuerza de Ventas y Midmarket CRM de los 2016 CRM Market Awards. Este es el segundo año consecutivo en el que bpm'online ha llegado a la tabla de clasificación en ambas categorías, con impresionantes puntuaciones en todo.

Bpm'online ha sido galardonado como ganador del premio Gold Stevie®, como una de las mejores soluciones Best Relationship Management en la 11ª edición de los premios anuales de negocios internacionales. Los ganadores fueron seleccionados de más de 3.500 nominaciones.

CRM Magazine, la publicación líder de la industria, nombró a bpm'online el líder en las categorías Midmarket CRM and Sales Force Automation de los premios 2015 CRM Market Awards. La compañía es el único proveedor en la categoría CRM de Midmarket en recibir una puntuación de 4.0 o mejor por cada criterio de analizado.

En 2015, por segunda vez consecutiva, bpm'online fue seleccionado ganador en los premios ISM Top 15 CRM Award, por ISM Inc., Customer-Centric Strategic Advisors. La compañía se posiciona como un líder en la industria de CRM a ritmo acelerado.

Bpm'online recibió el premio 2015 CRN® Enterprise App Award por su aplicación Bpm’online CRM Móvil. La aplicación móvil de bpm'online fue seleccionada por CRN basado en una combinación de factores críticos incluyendo funcionalidad; idoneidad para la tarea; facilidad de uso; innovación; y valor potencial para los proveedores de soluciones, sus clientes y el mercado en general.

Bpm'online se enorgullece de ser galardonado con el European IT & Software Excellence Awards 2013 - el evento de premios europeos para las industrias de TI, ISV y Telecomunicaciones.

Bpm’online fue nombrado el ganador del premio CRM Watchlist 2016 entre los proveedores principales de CRM en el mundo.

Bpm'online CRM ha ganado el Premio a la Excelencia CRM 2015, presentado por la revista CUSTOMER. La 16ª convocatoria de premios anuales ha reconocido a bpm'online como un CRM de verdadero valor para sus clientes.

Bpm'online fue elegido como 'Customer Service Rising Star' por la CRM Magazine. El premio está diseñado para reconocer a los proveedores cuyos productos cumplen con los estándares dirigidos a "satisfacer y superar las necesidades de los clientes”.

En 2011 bpm'online fue reconocido en el CRM Idol 2011 para EMEA (Europa, Oriente Medio y África). Los jueces del concurso evaluaron a bpm'online CRM como una de las aplicaciones CRM más elegantes basadas en procesos.

MEERDERE KANSEN VOOR UW BEDRIJF

Integrator

De integrator integreert de volledige customer journey van bpm'online bij de klanten: van het genereren van leads en sales tot implementatie en klantenondersteuning.

Meer informatie

Consultant

De taak can de consultant is om mogelijkheden te identificeren en daardoor wereldwijd meer bedrijven te laten profiteren van de business process excellence mogelijkheden van de bpm'online technologie.

Meer informatie

Uitgebreid steun voor partners

Snelle start
Verkoop steun
Project steun
Technisch steun
Marketing steun
Marktplaats
Partner ecosysteem
Partner events

Er is nooit een beter moment geweest om samen te werken met bpm'online!

PARTNER WORDEN